jom kita berkelah!!!!!!!!!!!!!!!!

semua org kenal wanita nie....dia budak kos kita...dia mmg seorang yang pemurah...baik hati...n bijak...

ape kena mengena dgn wanita nie dgn berkelah yg bersabib dengan tajuk kali nie...

aku cuma penyampai je..idea nie dia cetuskan pagi 28.4.2009...tp pg tu kul 12.30 tgh...dia kata pg sbb mybe dia baru bangun kut...aduh malasnya...

tgh2 aku nk study, tiba2 dia kata jom berkelah 30.4.2009 nie...biar betul...

dia kata jgn risau dia blanja semua sbb dh tahun akhir...dia kata bob n kecik pun dh stuju...aku pun setuju je...orang nk blanja beb..

dia ada kata gak..boleh wat BBQ...ayam n daging dia bwk..tp kena gak collect sorang rm 5 ringgit..bnyk gak tu...aku ingat dia nk blanja semua tp mybe dia ada bg dana sket la tu..ok gak la rm 5 ringgit sorang..

soooo..ape yg aku nk katakan kat sini sape2 yg berminat nk join tlg bgtau segera..semua boleh g selagi kat metrik dia ada sbg seorg budak IR tahun 3....

ape2 hal bgtau cepat kat aku...017-2273598

kenderaan jgn risau wanita tu ada alphard...boleh bwk semua...n kwn2 yg lain pun ada kenderaan gak...

jomla..sape yg berminat bgtau n berkumpul pada 30/4/2009 jam 10pg di fssk ukm..

ok..tu je..ape2 hal bgtau cepat k...plezzzzzzzzz...idup IR UM...ehhh silap2 hidup IR utm...ehhh silap22 kita UKM kan hidup2 IR UKM...hahah baru betul..

0 comments:

Post a Comment