IR's Dinner 2009

Ada cadangan untuk kelas kita anjurkan dinner kelas yang terakhir.So ak try la organise majlis ni kalau korang setuju.. Jadi ini merupakan cadangan awal dinner tersebut.sebarang masalah, idea dan pertanyaan sila kemukakan pada aku melalui YM (semperit86@yahoo.com) dan telefon sahaja.Shoutbox aku x nak layan k coz identiti org x jelas.susah nk bincang.harap korang faham..

Nama Majlis: korang arr bagi cadangan (ak nak kita kongsi idea)
Tarikh : 4 @ 5 Mei 2009 (pilih tarikh secepat mungkin)
Masa : 2015-2300 (kalau nak sampai pukul 0000 kena tambah RM70.00 utk bayaran sewa dewan).
Tempat: Bangi Golf Resort (depan Hotel Equatorial)
Tema: Remember me this way (pakaian ala-ala express yourself.senang cakap bebas tp semi formal)
Bayaran : Max rm45.00 (kalau btl2 confirm kita dapat dana, bayaran akan turun-insyaallah aku akan lantik bendahari yang amanah)

so apa yang penting sekarang persetujuan korang utk kita anjurkan majlis ni sbb kalau x da persetujuan aku x nak & mampu nak wat.jd akU harap function last ni dpt penglibatan dan kerjasama satu kelas kita k...

HIDUP IR

Iklas,
Nad (semperit86@yahoo.com)

0 comments:

Post a Comment